Fokus


Join the forum, it's quick and easy

Fokus
Fokus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Few Irl friends are applying

4 posters

Go down

Few Irl friends are applying Empty Few Irl friends are applying

Post  Hitvicky Tue Apr 06, 2010 6:39 am

Hello. first of all, for you guys that dont understund swedish im sorry for making this application in swedish, but as its going to be for 5-6 people it will be long and will be much easier for me to write it in swedish.

Okej så nu till historian, jag och 4-5 irl polare ansöker nu till er guild. går snabbt igenom här i början vad vi är för folk generellt sätt och vad vi spelar.

en av oss spelar resto shaman (nickar hitgood), holy paladin (hitnoob), resto druid (hitblondiie) fire mage (hitbad) och sen jag (hitvicky) sen finns det en warlock som inte är på servern men som kommer att migga om vi hittar en vettig guild som nickar Dewny.

Så nu till lite mer information om oss:

OBS att vi kan sitta på vårat pvp gear då alla kör en den arena

Vi bor alla i Kalmar-området (förutom hitblondiie, som är min flickvän som bor i växjö) alla har helt okej experience i generell raiding då alla spelat sen vanilla (förutom hitblondiie) såklart kan alla spela sina klasser och vet vad man har för roll i raids. alla har ventrilo och mic såklart.

lite mer specifik info om var och en:

Hitgood (19 år)

Är en resto shaman som vet vad han gör, har såklart alltid med sig flasks för raids, buffmat är inte aktuellt (men det kommer jag till lite senare) har inga problem att whipa för att progressa(tycker dock det är jävligt segt att whipa sönder på farmbossar) och har fokus uppe under raids hela tiden, kan spela alla dagar i veckan förutom helgerna då han jobbar (finns väl undantag om raidsen inte är allt för sena)

Hitvicky (20 år)

Ja det är jag som skriver denna applicationen. jag är en prot paladin som älskar att tanka då jag gjort det under hela min wow resa. håller dock på att fixa holy gear just nu. jag är väldigt aktiv, speciellt under veckodagarna då jag inte gör något speciellt förutom att plugga komvux på distans. självklart har jag också alltid med mig flasks, hp pots och andra för att göra det lite lättare för er healers Cool . jag har också alltid med mig fish feast och det är därmed ingen av de andra brukar ha buffmat med sig. jag har inga problem med att whipa så länge det inte är på farmbossar jag heller, för whipar man sönder på låt säga marrowgar så blir jag uttråkad Twisted Evil

Hitnoob (20 år)

Holy paladin som inte spelar allt för mycket då han precis blivit tillsammans med min syrra Evil or Very Mad. men det är även han som har det sämsta gearat. finns inte så mycket att säga om honom egentligen, han vet hur man healar, signar han upp för en raid så kommer han såklart och har självklart också alltid med sig flasks. (kanske sätta han som social rank eller något?)

Hitbad (21 snart)

Denna kille spelar fire mage och vet vad han gör, förmodligen han som har bäst experience (av icc) och gear av alla oss. han pressar fin skada på samtliga bossar och gör aldrig några misstag, han är alltid online en bra stund innan raidsen så han hinner fixa iordning allt för att vara förberädd för en raidingkväll, finns inte så mycket mer att säga förutom en perfect spelare.

Hitblondiie (17 år)

Japp detta är min flickvän. hon spelar resto druid, har inte spelat så länge som jag sa i början av texten men hon har ändå koll på läget så att säga. som alla andra har hon också alltid med sig flask och är förberädd på att sitta vid datorn när hon signat upp sig för en raid. det blir så tjatigt när jag skriver på alla att dom orkar med och whipa och så, så jag säger bara att det gäller för alla att man orkar whipa en kväll så länge det är på progressbossar.

Dewny (20 år)

Polare från en annan server som har tänk migga om vi hittar en seriös guild, snackar inte så mycket med honom så vet inte så mycket om hur han tänker och så. men han har helt okej experience, pressar bra gear, klarar att whipa så länge han har kul undertiden, tror att han kan spela i stort sätt varje dag i veckan och alla tider. har såklart flasks och skit med sig som alla andra.

Ja det var lite smått och gott om oss, går självklart skriva ett par rader till om alla men eftersom det bara är jag som skriver så är det bättre att dom får prata och berätta lite om sig själva.

Armory länkar:
Hitgood:
Hitvicky:
Hitblondiie:
Hitbad:
Hitnoob:
Dewny:

Har ni frågor så finns vi online på våra gubbar, men det bästa är väl att snacka med mig då jag har generellt sätt bäst koll på alla /hitvicky

Hitvicky
Guest


Back to top Go down

Few Irl friends are applying Empty Re: Few Irl friends are applying

Post  hitvicky Tue Apr 06, 2010 6:41 am

nu blev det något konstigt med armory länkarna, dom verkar inte finnas där men det går snabbt för er att gå igenom det antar jag.

hitvicky
Guest


Back to top Go down

Few Irl friends are applying Empty Re: Few Irl friends are applying

Post  Ymer Tue Apr 06, 2010 7:43 am

I dont understand the reason the write this in swedish as all, we are an international guild and tho we have some swedes, they speak English in guild chat and so on... I cant say whether we can accept you guys since i didnt understand it... I will talk to some of the swedish talking officers and see what we do with this
Ymer
Ymer
Guild Leader

Posts : 51
Join date : 2010-03-27
Age : 44
Location : Denmark

Back to top Go down

Few Irl friends are applying Empty Re: Few Irl friends are applying

Post  Tigah Tue Apr 06, 2010 7:44 am

I would like it better if you each made an apply of your own, that will tell us more about you individually as well as we get a more expanded view of each and every one of yours gaming and experience.
Tigah
Tigah
Officer

Posts : 21
Join date : 2010-03-27
Age : 29
Location : Sweden, Seniors Meadow

https://fokus.forumotion.com/

Back to top Go down

Few Irl friends are applying Empty Re: Few Irl friends are applying

Post  Ymer Tue Apr 06, 2010 7:57 am

Well... Thing is that since we are newly migrated we might have a spot for u all in our 25man raids, but as guild leader i really would like to communicate with my guildies Wink
Ymer
Ymer
Guild Leader

Posts : 51
Join date : 2010-03-27
Age : 44
Location : Denmark

Back to top Go down

Few Irl friends are applying Empty Re: Few Irl friends are applying

Post  chillx Tue Apr 06, 2010 8:01 am

Just to add, thx for your interest, but each member should be able to apply in english seperatly. Which would mean less for you to do yourself. As said we are international and new members applications are checked by all officers. so really no point to writing in swedish.
Hopfully will see new applications from each soon. thx bye for now and gl Smile
chillx
chillx
Officer

Posts : 21
Join date : 2010-03-27
Age : 56
Location : Bexhill Englnd

Back to top Go down

Few Irl friends are applying Empty Re: Few Irl friends are applying

Post  Iceclimber Tue Apr 06, 2010 8:27 am

ok guys i told him it was ok to write in swedish since it was alot to write =)
Also said he could take em all in same application.
However the armory links only show pvp gear.

As for the application it looks good. will contact you again ingame.
Iceclimber
Iceclimber
Officer

Posts : 54
Join date : 2010-03-26
Age : 40
Location : Sweden (Luleå)

https://fokus.forumotion.com

Back to top Go down

Few Irl friends are applying Empty Re: Few Irl friends are applying

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum